Peremajade tagasiside: Sellised reisid teevad meid üksteisega lähedasemaks

22.09.2022
Tagasiside

MTÜ Maria ja lapsed pere 4 last ja 2 perevanemat võtsid ette laevareisi Stockholmi.

Perevanemad jagasid oma muljeid koostegemisest: „Mõned meie pere lapsed ei olnud laevaga kunagi sõitnud ja ööbimine laevas tundus nii-nii põnev. Hirme oli ka natuke, et kui laev hakkab loksuma, kas siis võib väga paha hakata. See oli teadmatus, mis natuke ärevaks tegi. Kui juba päriselt laevas olime ja lapsed ise kogesid kõike, olid hirmud kadunud, asemele tuli hoopiski suur rahulolu ja uudishimu. Kajutid olid laste jaoks nii põnevad, et päris pikalt uuriti iga nurka kajutis. See oli ka esimene kord, kus me kõik koos ühe perena ühes toas magasime. Ühel ööl oli lainetus natuke suurem, siis puges üks laps meie kaissu, et ennast rohkem turvaliselt tunda, nii me kõik koos uinusime. Reisil tuli väga palju arvestada teineteisega, õppisime ka rohkem üksteist usaldama. Lapsed said laevas palju orienteeruda ja oma vaistu usaldada, et kajut, milles ööbisime, üles leida. Reisil olles sai taas selgeks ka see, miks on vaja keeli õppida ja suuremad lapsed said oma inglise keele oskust praktiseerida. Laeval vaatasime üle kõik poed. õhtul oli laval tore etendust. Järgmise päeva hommikul jõudsime Rootsi. Bussiga sõitsime kesklinna, külastasime Junibacken lastemuuseumi ja kuningalossi, kus vaatasime vahtkonna vahetust, jalutasime vanalinnas. Õhtul sõitsime jällegi bussiga laeva peale, algas tagasi kojusõit, nüüd juba tuttavas ööbimiskohas oli väga turvaline ööd veeta. Sellised reisid teevad meid üksteisega lähedasemaks. Meie  on peres on väga toredad, julged ja asjalikud lapsed. Tore oli nendega koos see pikk sõit ette võtta. Täname toreda reisi eest!“.

Pere väljasõit leidis aset SEB Heategevusfondi annetajate toel.

Anna oma panus: toeta lastele olulisi pereüritusi 5 või 25 euroga. Nii aitad täituda asendushooldusel viibivate laste unistustel, pakud neile tavapere lastega võrdseid võimalusi ja soodustad uute peretraditsioonide kujunemist. Iga selline pereürituselt saadud kogemus annab lastele uut mõtteainet, mille kallal pureda, ja kutsub neid üles leidma uusi radu, mida avastada.